Powered By Blogger

Friday 8 November 2013

Assalamualaikum!

Orang kata..aku ni "over-active" or "hyper-active" kat FB..
Orang kata aku slalu dok posting2 kat FB..
Wall diorang ponuh ngn "posting" aku..
Sampai update dr page Izzul Islam feberet dyiorang tu pun tenggelam patat koli dek post2 aku.

Chet! Aku post benda salahkah?
Aku komen2 benda ngarut marut eah?
Aiih status korang hapdek  tu pun mujur aku hk volunteer jd "tukang like"..kalu x forever alone la uolls.
Aku buat tu sume..sebab aku tau apa itu "FACEBOOK".
ni FB aku..korang tengokle apa yg aku slalu dok hapdek tiap2 hari >>Aqil Fitri

Tp sampai skg aku dok pikir2. Salahkah aku?
Sambil duk pikir2 tu..sempat jugak aku main Candy Crush Saga..
Best Candy Crush Saga nih.. (apsal ngn game nih plak!?)

Okeilah. Jadi oleh kerana tuh..aku pun cube menggatalkan diri..
Buetla blog nih. Kat sini sume aku nk hapdek. Apa yang terlintas dalam benak fikiranku,
aku tulis.Segar dari otak aku nih.
jeles jgk aku tengok orang sume ade blog..
macam best je..macam best je.ha2.
Korang nak baca ke xnak, terserah.
Yang penting..aku akan terus menulis..menaip..mengepost n menghapdek everythings yang aku rasa aku nk kasitau korang sume.

Jadi mana yg baek dpd belog super kerdil ni jadikan teladan.
Yang xbaek..xjuruh tu jadikan sempadan.
Moga hidup kita dirahmati selalu.

salam suai kenal!

Wali BAND
6 Muharram 1435h | 8:38am

No comments:

Post a Comment